ترازو آشپزخانه ام بی MB 0805
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ترازوی آشپزخانه ام بی 0805

ظرفیت: 5 کیلوگرم 

دقت وزن گیری: 1 گرم

قابلیت تبدیل واحد: دارد

قابلیت تنظیم صفر: دارد

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه ام بی 0805

 لوازم آشپزخانه مرغوب و حرفه ای می تواند لذت آشپزی را برای شما دو چندان کند و باعث بهبود کیفیت آشپزی شما شود! ترازو ام بی MB 0805 یکی از انواع ترازوی آشپزخانه موجود در بازار است که هر آنچه را که از یک ترازوی خوش ساخت و دقیق انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد. با استفاده از ترازو آشپزخانه ام بی MB 0805 دیگر نگران وزن مواد غذایی خود نباشید و با خیال راحت از آشپزی خود لذت ببرید!

  • نهایت دقت در توزین!

شاید بتوان مهم ترین ویژگی ترازوی آشپزخانه ام بی مدل MB 0805 را دقت بسیار مناسب آن در اندازه گیری وزن مواد غذایی دانست. این ترازوی آشپزخانه دارای دقت اندازه گیری یک گرمی است و نهایت دقت در توزین را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که ظرفیت ترازو آشپزخانه دیجیتال ام بی MB 0805 برابر با 5 کیلوگرم می باشد که برای مصارف خانگی کاملاً مناسب برآورده می شود.

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه ام بی 0805

  • سینی فلزی و خوش ساخت

ترازو آشپزخانه 5 کیلویی ام بی MB 0805 دارای یک سینی از جنس استیل مات است که از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. این سینی در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، به جا ماندن لکه های چربی و دیگر آسیب های احتمالی در محیط آشپزخانه مقاومت قابل قبولی دارد و در صورت استفاده صحیح، برای مدتی طولانی به شما در توزین مواد غذایی کمک می کند.

  • صفحه نمایش LCD با قابلیت نمایش وزن دقیق

به طور کلی یکی از مزیت های ترازوهای آشپزخانه دیجیتال نسبت به ترازوهای سنتی و عقربه ای، مجهز بودن آنها به نمایشگر LCD است. ترازوی آشپزخانه صفحه ای ام بی MB 0805 نیز به یک صفحه نمایش LCD با کیفیت مجهز بوده و وزن دقیق مواد قرار گرفته بر روی آن را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که ترازو خانگی آشپزخانه MB 0805 قابلیت توزین با سه واحد وزنی گرم، کیلوگرم و پوند را دارد که در صورت انتخاب هر یک از آنها، وزن متناسب با آن واحد بر روی نمایشگر به نمایش در خواهد آمد.

صفحه نمایش LCD با قابلیت نمایش وزن دقیق

ترازو آشپزخانه ام بی MB 0805

  • قابلیت تنظیم صفر به صورت اتوماتیک و دستی

یکی از ویژگی های کاربردی ترازوی آشپزخانه ام بی MB 0805 قابلیت تنظیم صفر است. به عنوان مثال فرض کنید که قصد توزین آرد به مقدار مشخصی را دارید. برای این منظور ناچار به قرار دادن ظرف بر روی ترازو و ریختن آرد درون آن هستید. با استفاده از قابلیت تنظیم صفر، ترازو وزن ظرف را نادیده می گیرد و تنها وزن آرد ریخته شده درون آن را بر روی نمایشگر به شما نشان می دهد. شما می توانید هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک نسبت به تنظیم صفر در این ترازو اقدام نمایید.

ترازو آشپزخانه ام بی MB 0805

جمع بندی

ترازو آشپزخانه ام بی MB 0805 توسط یکی از معتبرترین شرکت های چینی و با استانداردهای اروپایی تولید شده و می توان آن را از دقیق ترین و با کیفیت ترین ترازوهای آشپزخانه موجود در بازار دانست. این ترازو با کیفیت ساخت عالی و دقت اندازه گیری یک گرمی خود، حس آشپزی حرفه ای را به شما هدیه می دهد!

شرکت ایده برتر پارسیان ترازو آشپزخانه دیجیتال ام بی MB 0805 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید ترازوی آشپزخانه را دارید، برای اطلاع از قیمت ترازو آشپزخانه دیجیتال با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا سفارش خود را به صورت اینتزنتی از طریق سایت شرکت ایده برتر ثبت نمایید. چنانچه در این زمینه به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت شرکت ایده برتر پارسیان مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما در این رابطه کمک کنند.





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 20 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی